Υγεία


image mask

Καρκίνος & διατροφή

Ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο ανάλογα με γενετικούς παράγοντες, με το περιβάλλον και με τον τρόπο ζωής. Ενώ δεν μπορούμε να ελέγξουμε τους πρώτους και μπορούμε μόνο εν μέρει να ελέγξουμε τον δεύτερο μπορούμε, σε αρκετά μεγάλο βαθμό, να καθορίσουμε τον τρόπο ζωής μας.

Περισσότερα »

image mask

Τροφή και ανοσοποιητικό

Αν η πρόληψη είναι όντως καλύτερη της θεραπείας η μάχη ενάντια στην ασθένεια ξεκινά πριν αρρωστήσουμε. Ο τρόπος ζωής μας είναι το πρώτο τείχος προστασίας. Αν κοιμόμαστε αρκετά,  αποφεύγουμε το άγχος, παίρνουμε μέτρα για να αποφύγουμε τις μολύνσεις, δεν καπνίζουμε, διατηρούμε ένα υγιές βάρος, τρώμε υγιεινά, δεν πίνουμε πολύ, ασκούμαστε και ούτω καθεξής τότε το σώμα διατηρείται σε καλή κατάσταση και κατ’ επέκταση το ανοσοποιητικό μας  διατηρείται και αυτό σε καλή κατάσταση.

Περισσότερα »

image mask

Συνεχίστε να κινείστε

«Η ζωή είναι σαν να κάνεις ποδήλατο. Για να διατηρήσεις την ισορροπία σου πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι.» Α. Αϊνστάιν
Πώς η κίνηση και όχι μόνο η γυμναστική σας βοηθά να ελέγξετε το βάρος σας.

Περισσότερα »

image mask

Τα πολύτιμα αντιοξειδωτικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι η φυσική άμυνα του οργανισμού κατά της οξείδωσης. Αποτελούν μια στρατιά ουσιών που αποτρέπουν την καταστροφή των κυττάρων από την οξείδωση. Αντίπαλος τους είναι οι ελεύθερες ρίζες. Οι δράσεις των ελεύθερων ριζών και των αντιοξειδωτικών μπορούν να γίνουν κατανοητές μόνο σε συνδυασμό.

Περισσότερα »

image mask

Αυγό και χοληστερόλη: μια μεγάλη παρεξήγηση

Το 1968 η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστούσε στους πολίτες να μην τρώνε πάνω από τρεις κρόκους την εβδομάδα καθώς υπέθετε ότι η αυξημένη κατανάλωση χοληστερόλης από τα τρόφιμα οδηγεί σε αυξημένη χοληστερόλη στο αίμα –και κατά συνέπεια σε αυξημένο ρίσκο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων. Τώρα η επιστημονική κοινότητα αναθεωρεί.

Περισσότερα »